Nowe formy kontaktu klientów z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Załatwiasz sprawę w ZUS?
Spotkaj się z ekspertem w wybranym przez Ciebie dniu i o konkretnej godzinie.
1. Zamów e-wizytę:
Nie musisz wychodzić z domu, aby załatwić sprawę w ZUS. Możesz spotkać się z pracownikiem ZUS przez internet – podczas e-wizyty. Potrzebujesz tylko:
- dostęp do internetu,
- komputer, tablet lub telefon z działającymi kamerką, głośnikiem i mikrofonem.
Link do rezerwacji e-wizyty oraz szczegółowe informacje.
2. Zarezerwuj wizytę w placówce przez PUE ZUS
Zaloguj się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Następnie w menu bocznym wybierz [Wizyty] > [Rezerwacja wizyty]. Wybierz miejsce spotkania. Wskaż również sprawę, którą chcesz poruszyć. Potem wybierz termin wizyty.
Ważne!
Gdy będziesz szedł na umówioną wizytę, weź ze sobą swój login PUE i dokument tożsamości.
3. Zarezerwuj wizytę w placówce przez telefon
Aby zarezerwować wizytę przez telefon, zadzwoń do najbliższego oddziału ZUS. Numery telefonu do Oddziałów ZUS znajdują się w zakładce Kontakt – zarezerwuj wizytę.
Nr telefonu do Oddziału ZUS w Płocku – 24-262-83-28
Podczas rozmowy podaj swoje dane (imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu komórkowego) oraz sprawę, którą chcesz omówić z ekspertem ZUS. Wybierzesz również placówkę, w której ma się odbyć wizyta, oraz jej termin. Na podany podczas rezerwacji numer telefonu przyjdzie wiadomość SMS z terminem oraz numerem rezerwacji wizyty. W naszej placówce wpisz ten numer na ekranie urządzenia do wydawania numerków.
Ważne!
Gdy będziesz szedł na umówioną wizytę, weź ze sobą swój dokument tożsamości.
Nie będziesz mógł umówić się na wizytę w placówce, jeśli będzie ona zamknięta z powodu epidemii COVID-19.
Źródło informacji: www.zus.pl