„Mobilny Urzędnik” w Urzędzie Gminy w Starym Lubotyniu
Fundacja Partycypacji Społecznej w partnerstwie z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu i instytucjami zagranicznymi realizuje projekt pt. „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”.
Urząd Gminy w Starym Lubotyniu jest uczestnikiem projektu w fazie testowaniu modelu „Mobilny Urzędnik”. Celem tego etapu jest wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta. W ramach uczestnictwa w projekcie, pracownik urzędu został przeszkolony m. in. z zakresu obsługi klienta o specjalnych potrzebach i komunikacji z osobami z niepełnosprawnością.
Wybrani urzędnicy realizują usługę na terenie gminy, dla osób o specjalnych potrzebach tj. osób w wieku 65+, osób zależnych 15+, osób z niepełnosprawnościami, opiekunów faktycznych osób zależnych, opiekunów pieczy zastępczej.
Usługi realizowane w ramach projektu:
– złożenie wniosku wydanie dowodu osobistego;
– złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
– złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego;
– złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o wielkości gospodarstwa i o nie zaleganiu w opłacaniu podatków.
Zgłoszenia proszę kierować do Marleny Lendzioszek
– telefonicznie: 29-644-64-22
– wiadomość e-mail: gmina@lubotyn.pl
– przez pośrednictwo osoby trzeciej
(członka rodziny, opiekuna faktycznego)